Ανήκει στο διατονικό γένος
Renoise is a complete, expandable Digital Audio Workstation (DAW) with a refreshing twist. It lets you record, compose, edit, process and render production-quality audio using a tracker-based approach. It features a wide range of built-in audio processors, alongside support for all commonly used virtual instrument and effect plug-in formats.
In a tracker, the music runs from top to bottom in an easily understood grid known as a pattern. Several patterns arranged in a certain order make up a song. Editing in a pattern grid lends itself very well to a fast and immediate keyboard-based workflow. With Renoise you can produce loops, beats, chords and melodies efficiently step-by-step.
Whether you’re an audio veteran or just starting out, Renoise is a fantastic addition to any bedroom or professional studio.
προστασία από spam κ.α. Περιμένουμε τα αποτελέσματα.
Ανήκει στο εναρμόνιο γένος. Ο συγκεκριμένος ήχος χρησιμοποεί άλλοτε μικτή εναρμόνιο κλίμακα κι άλλοτε αμιγή. Αυτό εξαρτάται από το που τίθεται η εναρμόνιος φθορά. Όταν τίθεται στο φθόγγο Γα, τότε γίνεται εναρμόνιο το βαρύ τετράχορδο της κλίμακας. Όταν τίθεται στο φθόγγο Ζω, γίνεται εναρμόνιο το οξύ τετράχορδο. Εάν, τέλος, τεθεί και στο Γα και στο Ζω, τότε συγκροτείται ολόκληρη εναρμόνια κλίμακα.
Ἀναστὰς ὁ Ἰησοῦς ἀπὸ τοῦ τάφου καθὼς προεῖπεν, ἔδωκεν ἡμῖν τὴν αἰώνιον ζωὴν καὶ μέγα ἔλεος
ΗΧΟΣ ΠΡΩΤΟΣ
|
ΑΡΙΘΜΗΤΙΚΟΙ ΛΟΓΟΙ | ||||||||||||||
ΠΑ | ΒΟΥ | ΓΑ | ΔΙ | ΚΕ | ΖΩ | ΝΗ’ | ΠΑ’ | |||||||
10/9 |
16/15 |
9/8 |
9/8 |
10/9 | 16/15 | 9/8 | ||||||||
ΚΑΤΑ ΧΡΥΣΑΝΘΟ |
||||||||||||||
ΠΑ | ΒΟΥ | ΓΑ | ΔΙ | ΚΕ | ΖΩ | ΝΗ’ | ΠΑ’ | |||||||
9 | 7 | 12 | 12 | 9 | 7 | 12 | ||||||||
ΚΑΤΑ ΜΙΣΑΗΛΙΔΗ |
||||||||||||||
ΠΑ | ΒΟΥ | ΓΑ | ΔΙ | ΚΕ | ΖΩ | ΝΗ’ | ΠΑ’ | |||||||
11 | 7 | 12 | 12 | 11 | 7 | 12 | ||||||||
ΚΑΤΑ ΠΑΓΑΝΑ |
||||||||||||||
ΠΑ | ΒΟΥ | ΓΑ | ΔΙ | ΚΕ | ΖΩ | ΝΗ’ | ΠΑ’ | |||||||
12 | 6 | 12 | 12 | 12 | 6 | 12 | ||||||||
ΑΛΛΕΣ ΜΟΡΦΕΣ |
||||||||||||||
ΠΑ | ΒΟΥ | ΓΑ | ΔΙ | ΚΕ | ΖΩ | ΝΗ’ | ΠΑ’ | |||||||
10 | 8 | 12 | 10 | 8 | 12 | 12 | ||||||||
10 | 8 | 12 | 8 | 14 | 8 | 12 |
Στην Οκτώηχο, σώζονται οι παρακάτω στίχοι που εκφράζουν το ήθος του ήχου:
Τέχνη μελουργός σους αγασθείσα κρότους,
Πρώτην νέμοι σοι τάξιν ω της αξίας!
Ηχος ο πρώτος Μουσική κληθείς τέχνη,
Πρώτος παρ΄ ημών ευλογείσθω τοις λόγοις.
Τα πρώτα πρώτε των καλών λαχών φέρεις.
Πρωτεία νίκης πανταχού πάντων έχεις.
Η ερμηνεία των παραπάνω στίχων έχει ως εξής: η τέχνη της μουσικής, επειδή θαύμασε τους ζωηρούς σου ήχους, σε τοποθετεί πρώτο στην τάξη των ήχων. Ω, πόση η αξία σου είναι! Ο ήχος που οναμάστηκε πρώτος στην τέχνη της μουσικής, ας επαινείται πρώτος από εμάς με τους λόγους μας. Σε σένα πρώτε, έλαχε η τιμή να παρουσιάζεις πρωτεύοντα ρόλο σε ωραιότατα μέλη. Και συ πανταχού απ΄ όλους τους ήχους κρατάς τα πρωτεία της νίκης.
Στον συγκεκριμένο ήχο ανήκουν πολλά μέλη, τόσο ειρμολογικά, όσο στιχηραρικά και παπαδικά. Χαρακτηριστικά τροπάρια του ήχου είναι: “Των ουρανίων ταγμάτων το αγαλλίαμα”, “Πανεύφημοι μάρτυρες υμάς”, “Ω του παραδόξου θαύματος”, “Του λίθου σφραγισθέντος”, οι αργές καταβασίες του Πάσχα, των Χριστουγέννων και της Κοιμήσεως της Θεοτόκου, που αποδίδονται στον Πέτρο το Λαμπαδάριο, το κοινωνικό “Γεύσασθε και ίδετε” Ιωάννου του Κλαδά, το αργό “Θεοτόκε Παρθένε” του Πέτρου του Μπερεκέτου, κ.α