Αντικειμενική εκτέλεση μουσικών διαστημάτων
Η ηχογράφηση αποτελεί τμήμα Διπλωματικής Εργασίας του Ιωάννη Σπυράκη
Για τον τίτλο της Διπλωματικής μου εργασίας κλικ στον σύνδεσμο
Επί σοι χαίρει
Ηχογράφηση στον Αγιο Νικόλαο Αναπαυσά Μετεώρων.
Ψάλλει ο Ιωάννης Σπυράκης. Ηχογράφηση με κινητό τηλέφωνο
Στούντιο και σχολείο
Το καλοκαιράκι φεύγει σιγά-σιγά. Νέα σχολική χρονιά με υγεία το κυριότερο.
Μουσικό Σχολείο Τρικάλων και φέτος.
Υλικό νέο με βιντεάκια στο κανάλι μας στο vimeo.
Συναυλίες με το σύνολο, αλλά και προσωπικές…
Αυτά τα λίγα 🙂
Kefalonia 2019
Kefalonia 2019
Anatole
Σύνθεση για κανονάκι (φυσικός ήχος ηχογραφημένος), νάι (φυσικός ήχος ηχογραφημένος) και ηλεκτρονικά μουσικά όργανα.
Το συγκεκριμένο κομμάτι μου έγινε με διάφορα εργαλεία granular synthesis. Μια καλή ιδέα για τον τρόπο που εργαζόμαστε με αυτή τη μέθοδο, διαβάζουμε στη Wikipedia
“It is based on the same principle as sampling. However, the samples are not played back conventionally, but are instead split into small pieces of around 1 to 50 ms. These small pieces are called grains. Multiple grains may be layered on top of each other, and may play at different speeds, phases, volume, and frequency, among other parameters”
Ο πρώτος που χρησιμοποίησε την Granular synthesis στα έργα του, ήταν ο Έλληνας συνθέτης και Ακαδημαϊκός Ιάννης Ξενάκης.
Διαβάζουμε σχετικά στη Wikipedia (αναφέρεται ως σημείο εκκίνησης για περισσότερη έρευνα)
«The composer Iannis Xenakis (1960) was the first to explicate a compositional theory for grains of sound. He began by adopting the following lemma: “All sound, even continuous musical variation, is conceived as an assemblage of a large number of elementary sounds adequately disposed in time. In the attack, body, and decline of a complex sound, thousands of pure sounds appear in a more or less short interval of time .” Xenakis created granular sounds using analog tone generators and tape splicing. These appear in the composition Analogique A-B for string orchestra and tape (1959)».
Αξίζει να σημειωθεί ότι ως πρωταρχικό ήχο μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε οποιοδήποτε δείγμα. Αν, για παράδειγμα, χρησιμοποιήσουμε τη φωνή μας (ως μουσικό όργανο) προκύπτει διαφορετικό άκουσμα που μπορεί να μας δώσει πολύ ενδιαφέροντα αποτελέσματα και να καταλήξει σε ισοκράτημα σε διάφορες βάσεις.
Summer magic
Στο post παρουσιάζεται η πρώτη Version της σύνθεσης, η οποία πλέον έχει εξελιχθεί σε μία από τις αγαπημένες μου συνθέσεις. Νέα ηχοχρώματα έχουν προστεθεί, όπως επίσης και live electronics
Live electronic Music
Σύνολο Ηλεκτροακουστικής – Ηλεκτρονικής Μουσικής Μουσικού Σχολείου Τρικάλων
Live electronics με κρουστά
Κρουστά παίζει η κ. Ζωή Αργυρίου, καθηγήτρια μουσικής