Μουσικά διαστήματα. Οκτάβα σε 68 και 72 τμήματα
Οι πίνακες που ακολουθούν είναι πολύ χρήσιμοι για το σωστό χόρδισμα ηλεκτρονικών μουσικών οργάνων (synthesizers) με δυνατότητα micro-tuning
Διαστήματα βυζαντινής μουσικής σε ηχομόρια και cents όταν η οκτάβα διαιρείται σε 68 τμήματα
ΜΟΡΙΑ CENTS
1 | 17.65 |
2 | 35.29 |
3 | 52.94 |
4 | 70.59 |
5 | 88.24 |
6 | 105.88 |
7 | 123.53 |
8 | 141.18 |
9 | 158.82 |
10 | 176.47 |
11 | 194.12 |
12 | 211.76 |
13 | 229.41 |
14 | 247.06 |
15 | 264.71 |
16 | 282.35 |
17 | 300 |
18 | 317.65 |
19 | 335.29 |
20 | 352.94 |
21 | 370.59 |
22 | 388.24 |
23 | 405.88 |
24 | 423.53 |
25 | 441.18 |
26 | 458.82 |
27 | 476.47 |
28 | 494.12 |
29 | 511.76 |
30 | 529.41 |
31 | 547.06 |
32 | 564.71 |
33 | 582.35 |
34 | 600 |
35 | 617.65 |
36 | 635.29 |
37 | 652.94 |
38 | 670.59 |
39 | 688.24 |
40 | 705.88 |
41 | 723.53 |
42 | 741.18 |
43 | 758.82 |
44 | 776.47 |
45 | 794.12 |
46 | 811.76 |
47 | 829.41 |
48 | 847.06 |
49 | 864.71 |
50 | 882.35 |
51 | 900 |
52 | 917.65 |
53 | 935.29 |
54 | 952.94 |
55 | 970.59 |
56 | 988.24 |
57 | 1005.88 |
58 | 1023.53 |
59 | 1041.18 |
60 | 1058.82 |
61 | 1076.47 |
62 | 1094.12 |
63 | 1111.76 |
64 | 1129.41 |
65 | 1147.06 |
66 | 1164.71 |
67 | 1182.35 |
68 | 1200 |
ΔΙΑΣΤΗΜΑΤΑ ΒΥΖΑΝΤΙΝΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΣΕ ΜΟΡΙΑ ΚΑΙ CENTS ΟΤΑΝ Η ΟΚΤΑΒΑ ΔΙΑΙΡΕΙΤΑΙ ΣΕ 72 ΤΜΗΜΑΤΑ
ΜΟΡΙΑ | CENTS |
1 | 16.67 |
2 | 33.33 |
3 | 50 |
4 | 66.67 |
5 | 83.33 |
6 | 100 |
7 | 116.67 |
8 | 133.33 |
9 | 150 |
10 | 166.67 |
11 | 183.33 |
12 | 200 |
13 | 216.67 |
14 | 233.33 |
15 | 250 |
16 | 266.67 |
17 | 283.33 |
18 | 300 |
19 | 316.67 |
20 | 333.33 |
21 | 350 |
22 | 366.67 |
23 | 383.33 |
24 | 400 |
25 | 416.67 |
26 | 433.33 |
27 | 450 |
28 | 466.67 |
29 | 483.33 |
30 | 500 |
31 | 516.67 |
32 | 533.33 |
33 | 550 |
34 | 566.67 |
35 | 583.33 |
36 | 600 |
37 | 616.67 |
38 | 633.33 |
39 | 650 |
40 | 666.67 |
41 | 683.33 |
42 | 700 |
43 | 716.67 |
44 | 733.33 |
45 | 750 |
46 | 766.67 |
47 | 783.33 |
48 | 800 |
49 | 816.67 |
50 | 833.33 |
51 | 850 |
52 | 866.67 |
53 | 883.33 |
54 | 900 |
55 | 916.67 |
56 | 933.33 |
57 | 950 |
58 | 966.67 |
59 | 983.33 |
60 | 1000 |
61 | 1016.67 |
62 | 1033.33 |
63 | 1050 |
64 | 1066.67 |
65 | 1083.33 |
66 | 1100 |
67 | 1116.67 |
68 | 1133.33 |
69 | 1150 |
70 | 1166.67 |
71 | 1183.33 |
72 | 1200 |
Tomaso Giovanni Albinoni
Αγρυπνία Αγία Σκέπη 2019
Ηχογράφηση 27/10/2019 σε αγρυπνία. Καθεδρικός Ι.Ν. Κοιμήσεως της Θεοτόκου, Καλαμπάκα.
Η ηχογράφηση έγινε με το Zoom H2n
Vimeo channels
Στο vimeo χρησιμοποιώ τελευταία δύο κανάλια.
το vimeo.com/channels/byzelectro που είναι το βασικό μου κανάλι
και το vimeo.com/channels/mousikotrikalon που περιέχει tutorials μουσικών προγραμμάτων
Μουσικά προγράμματα
https://vimeo.com/channels/mousikotrikalon/
Εκπαιδευτικά βίντεο για μουσικά προγράμματα που χρησιμοποιώ στο Μουσικό Σχολείο Τρικάλων
Καθεδρικός Ι. Ν. Κοιμήσεως της Θεοτόκου Καλαμπάκας
Ηχογράφηση στις 8 Σεπτεμβρίου 2019 μαζί με τον Αρχόντα Μουσικοδιδάσκαλο της Μ.τ.Χ.Ε. κ. Ανδρέα Αναστασιάδη – Χατζή
Η ηχογράφηση έγινε με το Fostex FR-2LE χρησιμοποιώντας τα δικά του μικρόφωνα
Δευτέρα Λυκείου σχολικό έτος 2019-2020
Στη Δεύτερα Λυκείου το σχολικό έτος 2019-2020,διδάσκω δύο μαθήματα.
1. Αρμονία
2. Project
Το δεύτερο μάθημα είναι ένα αντικείμενο που μου αρέσει πολύ κι έχει σχέση με μουσική τεχνολογία (βεβαίως βεβαίως).
Πιο συγκεκριμένα ασχολούμαστε με
- τεχνικές ηχοληψίας
- sound design
- Live
- Reaper
- Audacity
- Sound Art
- Radio Art
Σύνολο ηλεκτρονικής μουσικής Λυκείου
Οι πρόβες ξεκίνησαν σήμερα. Πολύ καλή αρχή που (λογικά) υπόσχεται συνέχεια με ιδιαίτερο ενδιαφέρον. Μαθητές και από τις τρεις τάξεις και καινούριοι (εκτός από τους περσινούς). Μάθημα και πειραματισμοί στην κονσόλα με διάφορες συχνότητες και αυτοσχεδιασμός για δύο αρμόνια, ηλεκτρικό μπάσο και πιάνο.